Nr 50

Kära vänner, som ni förstår är det för kul här borta för att det ska hinnas med att blogga!

Sen sist så har vi haft mid-test och det va en upplevelse i sig! väldigt lätta prov fast inte så lätta. det var väldigt skumma frågor och fanns inte mycket att göra än att skriva. Vi hade två språkprov och en testdel av de övriga ämnena. och eftersom att jag är så kass på att skriva så har vi klarat 3 redan! 

Lyckan va total när vi har samlat ihop alla faluflickor på samma ö! 

nog om skolan!! Efter alla dessa prov begav vi oss på semester :) Gili och Lombok. Gili var en lite understimulerande liten grej! hehe, mycket sol och bad och så vackert. Vi cyklade runt ön och fick en fin solnedgång! Lombok var helt fantastiskt fint och vi körde runt i Kuta och upp i bergen. helt sjukt fina vyer!

 

vi åkte omkring i två dagar på Lombok och bara kollade på vad som vår väg. ett litet samhälle som hette kuta, bara hyddor och smält glass med en god restaurant.  

När vi kom hem från Lombok åkte jag på nån feber och värk i kroppen, en hämsk känsla. febern steg och efter några dagar gav jag upp och tog matilda till sjukan och testade massa olika grejor och fick piller sen vnde allt och jag blev bra! problemet där sen då, var väl att kortet blev kapat och nu är jag pank! polisen och sjukan denna vecka! 

 
 
men det är skönt liv :) nu är det dags att ladda för nästa lass med gäster! det finns många att att invänra! Det är just det! vi  har för kul för att hinna med att skriva! Det händer för mycket och det är ingen ide, men jag lovar ska försöka mitt maximalaste att skriva mer! ;) 
 
 
ha det fint vänner! :) 
vi hörs!
 

Kommentera här: