Nr 42

Å hej min vänner!!
det har varit något vajsning med nätet här plus att vi har haft för skoj för att hinna blogga! 
 
 
Jag fyllde år den 29 och vi hade fest här i vår villa den 28 med hela klassen! Väldans trevligt, tror inte jag har så många klassfester kvar! ;) 
 
 
Fick en underbar sköldpadda av klassen! Den går varm i poolen nu!  vill jag lova! 
 
 
Här kämpar Mattias!
 
Rockade loss tills stängning sen ni stal de min fina uggleplonka, ett onnödigt obehagligt rån. Det gick bra men fy vad sjukt det är när det väl händer! inte en chans! 
 
På min födelsedag vaknar jag av att delar av klassen är med och sjunger på svenska för mig! De hade fixat bananpankis men nutella och kaffe! vi hängde här hos oss fram tills det va dags att åka och rida! denna tur min vänner har jag velat göra sedan jag vad 8 år! Det var heeelt underbart att kuta genom vågorna på hästryggen:) Lisen i full karet! 

 
 
 
 
det kommer mer men det är kasst nät! 
 
Vi hörs! 
 

Kommentera här: