Nr 39

Hej vänner! 
 
Idag har vi hört i det tyngsta regnet jag varit med om! 
Det var så galet stora droppar, det gör ont när de träffar en! Sanslöst. Det är en skapligt tung trafik på morgonen och dagar som denna svämmar vägen över fullständigt! Jag hade alla möjliga olika vatten splaschar på vägen till skolan. De kör så nära och på alla sidor om en så väl framme är man helt blöt! :9
 
 
 Kan säga att det är skönt med dessa dagar också! Det blir galet varmt ibland i längden!
 
Vi åkte hem efter skolan. Idag lärde vi oss mer språk och det känns som att det kommer att gå vägen detta! Får ge det lite tid bara! :) jag och matilda körde spinning i dag och sen åkte vi till vår favvo matställe och käkade taccos! Fick med oss 3 lirare från klassen också! det är kul när det hänget börjar arta sig! Blir skapligt mycket engelska under dagarna, jag drömde på engelska i natt. Det var faktiskt kul. 
Jag drömde om räkor och i drömmen kom jag inte på vad de hette på engelska så då kom jag til mig själv och sa vad de hette! :) Blir endel ;) 
 
På vägen hem från middagen stannade vi till och köpte filmer, så nu ska vi fixa en filmkväll! 
 
jag hoppas ni alla mår bra! :) 
 
Vi hörs! 

Kommentarer:

1 maria:

hej! Lisen och Per är hemma och visar mig hur jag gör då jag skriver till dig! Jag följer era eskapader på Bali! Ha det så skönt fina Lina!

Kommentera här: