nr 38

Måndag och strålande sol! 
 
Vi har det fortfarande bra och njutar av allt! 
 
Idag hade vi språk i skolan och jag måste säga att läraren är totalt galen. Jag blir blyg och rädd för att prata och det händer aldrig! Man försöker att säga och är man bara på g att säga fel skriker hon och slår med pennor i bordet. Hon förbjuder oss att säga fel! och då gör iaf jag bara fel! :) pluggat i ren rädsla i dag 3 timmar! strersspluggat! 
 
Efter att det var klart åkte jag med mitt vrålåk till gymmet och brännde av 45 min på löpbander och en avslutning med BP! Det var fruuuktansvärt skönt! 
 
Tjejerna var undertiden och gjorde tatoos, väldigt fna blev de! Nysmyckade hönor när jag kom hem. Vi har en stilla kväll med film och nystädad villa! 
 
jag hoppas att ni alla har det bra!
 
Vill lägga till att körningen börjar att ge med sig och nu känner man sig som en i mängden på Balis gator! :) dock körde vi genom en rondell där det låg en stackare på backen. myllrade av polisen och ambulanser.. Han rörde påsig så det hade gått bra men det händer otäcka grejer här med. Men vi kör i 40 km/h ;) 
 
 
va rädd om varandra och må gott!! 
 
Vi hörs! 

Kommentera här: