Nr 47

Vänner min surftid är inne och jag har nockat endel brädor redan. vågorna slukar en hel och halv. några ryggplask och sväljer några liter skitigt vatten per våg. som nå förstår är livet här väldigt tufft! det är löjloigt mysigt att bo här. 
 
dagen till ära, bara för att det är lördag och fullt möjligt har vi haft världens bästa lördag, med morgonträning pump. Härlig frulle framför en film. långa lata stunder med bra böcker på 66 (stranden) och ut i det blå och nöta surfteknik. Bra knepigt att få kolla på alla tips och oå vidare. Dock har de vi hyr brädorna bra koll på oss hur vi kör, de kommer med tips och goda råd när vi storknar :) 
 
Malin är just nu i färd med att ringa vår ölkille som levererar öl till oss. Det va nå nytt men väldigt skönt. Höjden av lathet men skapligt mysigt. Det är faktiskt så att de gör allt för oss här. det är folk som kommer och går dagligen och bara fixar allt de kan komma på att vi kan behöva, även fast vi tackar nej och har allt så fixar de hejdlöst vidare med allt! 
 
Goda nyheter är också att min käre far ocg syster och maria kommer komma och hälsa på! :) pratade med mamma i dag också och hon va också sugen på Bali! kan ge er ett tips är ni sugna så va 17 åk! Det är underbart här och jag lovar att visa er allt ni vill ( de jag vet) ;)
 
 
 
Vi hörs :)

Kommentera här: