Nr 44

Lembongan mina vänner! o herre vilken upplevelse. det är inte bara sjukt vackert det är fint också! 
Vi åkte dit i fredags och kom hem i dag. för att komma dit måste man ta sig till en liten hamn ca 30 min från här och sen åka helvetesbåtar till ön! Vågor lika stora som vår villa och håll ut för det går fort! 
 
 
Ja ja hur som, väl framme tillslut med andan i nacken vinglar jag av båten och möts av en underbart lite srand med massor av båtar och människor med sina så hak. Vi hyr 2 moppar och börjar resan på guppvägarna till dream beachdär vi ska bo i riddarhattar! 
 
!
 
Här inne bodde vi, fuktigt och ödlor i 1000sental! men det va en fröjd. Lisen du hade fårr eld i baken inte din grej ;) 
 
 
 
Detta är precis vid restaurangen på vårt hotell. I går morsen satt vi alla i fid och fröjd och åt våra skosulir till färskat bröd och lite pankisar. jag känner att nej nu är jag mätt och börjar gå mot poolen för att ha det gött. då håll i er ser jag i ögonvrån att det ligger antingen ett fukt kamera fodral på bordet eller en orm! Jag ber Matilda som kommer efetr mig att bara kolla om det är är en orm... " neeeej, men lina det är deras mat!" jag känner att nej hon har inte kollat NOGA!! å då! från ingenstans lyfter två par fingrar upp ett orm huvud! " ÅÅÅÅÅÅÅ HELVETES JÄVLA DÅRAR DET ÄR TA MIG FAN EN ORM JÄVLEL!!!!!!" och jag kutar, det gör jag alltid när jag ser en orm! så fort jag kan och så långt jag kan. men jag valde fel håll denna gång fastnade i en sån chillstol med tak.. och där satt jag och grina och skrek ich kunde inte andas. Jag får hjälp att hitta andning när matilda slutat skratta och fattar att jag är faktikst rädd för ormar. 
 
"jag trodde du bara var lite rädd för ormar"

de hade en pytonorm på frukostbordet!!! Hur sjukt är inte det! hade ett alternativ den dagen: dricka öl! jag drack öl från 11 till 23! 


 
Helt slut efter pytonmötet. det hade räckt att se en på löpturen inte på frukostbordet. det va obehagligt :)

 
 
 
 
 
 
 

Goa dagar i solen :) 

 
mallan och jag har lite poolmys :) häftigt ställe.

 
plugg!

 
 
Vi hörs!!

Kommentarer:

1 Susanne:

PÖSS!

2 Anna:

Var kommer den sköna bikinin ifrån? :)

Svar: Det är Roxy :) köpte den här på bali!
Grudd Lina

Kommentera här: